Navigace Zavřít Facebook Instagram LinkedIn

Točíme videa, která vás dostanou do světa

Podívejte se, co máme za sebou

Naše práce

SMS InfoComm (Czech) s.r.o.

SMS InfoComm (Czech) s.r.o.

Firemní spot pro společnost SMS InfoComm (Czech) s.r.o. s animovanou grafikou

Sms InfoComm Corp
Hestego, a.s

Hestego, a.s

Firemní spot pro společnost Hestego a.s. s animovanou grafikou v duchu špionážního videa

Hestego a.s.
TechFides, s.r.o.

TechFides, s.r.o.

Představení společnosti TechFides - partnera pro vývoj webových a mobilních aplikací.

Heuréka.cz: Nákupní rádce

Heuréka.cz: Nákupní rádce

Série "Chytře na" | Nákupní rádce pro nákupní portál Heuréka

Heuréka.cz: Petra LovelyHair - Studio tour a práce Youtuberky

Heuréka.cz: Petra LovelyHair - Studio tour a práce Youtuberky

Jak vypadá život za kamerou známé youtuberky? Pro nákupní portál Heuréka jsme nahlédli do zákulisí tvorby jedné z nejpopulárnějších domácích beauty youtuberek - Petry LovelyHair.

Kostka Koloběžka

Kostka Koloběžka

Produktové video skládací řady "Fold" od nejprodávanějších českých koloběžek.

Kostka Koloběžka
Kentico software

Kentico software

CMS, E-commerce a Online Marketing pod jednou střechou na jediné platformě - Kentico

Kentico software
První brněnská strojírna, a.s.

První brněnská strojírna, a.s.

3D vizualizace dekantační odstředivky s popisem hlavních funkcí.

Monzo VR

Monzo VR

Madfinger games a.s. uvádí svoji první hru pro virtuální realitu. Schovejte se před světem v zenovém workshopu a staňte se na chvíli zase bezstarostným dítětem.

Monzo VR by Madfinger Games a.s.

Kdo jsme a co umíme

Jsme audiovizuální fullservis v oblasti reklamy, animace a filmové produkce. Svůj čas dělíme mezi autorskou a komerční tvorbu. To první nás baví, to druhé taky. A navíc i živí...

Jsme autoři a jako koproducenti stojíme za projektem akčního komediálního seriálu Kaskadéři sro. Pro online TV rozjíždíme pilotní sérii skečového pořadu. Točíme krátké internetové virály a potom se bavíme čtením jejich komentářů na sociálních sítích.

Jsme markeťáci. V komerční tvorbě naši režiséři Luboš Ondráček a Jiří Fabík úspěšně proměňují nápady ve výjimečná tvůrčí řešení. Dokazuje to řada mediálně známých nebo virálních videí s miliony views. Na diváky jdeme přes emoce. Nejčastěji přes ty pozitivní a dokážeme je dostat i tam kde by je nikdo nečekal. A to je dobře pro naše klienty, protože emoce prodávají.

Jsme tady pro vás. Potřebujete vědět víc o tom jak se točí reklamy? Tak čtěte dál nebo se nám rovnou ozvěte a probereme to spolu u kafe

Jak děláme reklamy krok za krokem

Úvodní konzultace

Bez kvalitní analýzy se nehneme

Jak probíhá úvodní konzultace

Na začátku společně najdeme odpověď na tři základní otázky:

  • 1. Co je cílem videa? Zjistíme, jestli potřebujete reklamu na váš vlajkový produkt, virální spot o nové službě, vysvětlit klientům novou appku, brandové video celé firmy, success story s vašimi klienty nebo hirovací video pro nábor zaměstnanců. Zjistíme, jestli je cílem akvizice nových zákazníků nebo prezentace stávajícím klientům a partnerům. Budeme se hodně ptát.Zjistíme jaký typ videa pro vás bude nejlépe pracovat a taky vám řekneme proč. Nejlépe funguje video, které má jasné sdělení a jeden hlavní cíl. A my ho spolu přivedeme na svět. Uvidíte.
  • 2. Pro koho točíme? Navazuje na první otázku a definuje cílovou skupinu. Děti, teenageři, studenti, pracující, nepracující, babičky a dědečkové. Nejste si jistí, kdo z nich to je? A nejsou to náhodou všichni? Určitě nejsou, to víme jistě. Ale nebojte se, spolu je najdeme.
  • 3. Kam to půjde ? Pobavíme se o tom, jestli má spot běžet v televizi, online na sociálních sítích, v kině, na firemním webu, na kampaňové microsite nebo ve smyčce offline na veletrhu. Každé médium a každý kanál mají svoje pravidla pro kreativu.



Úvodní konzultace

Kreativa

Každé video je unikátní

Jak se dělá kreativa

Na první schůzce jsme od vás získali velké množství informací a díky tomu teď už přesně víme, co a jak. Podívejme se na dvě nejčastější varianty toho, co se může v této fázi dít:

Varianta jedna : Točíme pro vás virální spot, který umí rozesmát, šokovat i dojmout diváky, zničit sociální sítě a oslovit tisíce potenciálních zákazníků. Takové na kontě opravdu máme a jejich kreativu vždy startujeme interní námětovou soutěží mezi vybranými kreativci, aby se nám sešlo co nejvíc zajímavých nápadů. Říká se, že skvělé nápady jsou k nezaplacení, ale vás to bude stát jen drobné skicovné. Společně vybereme ten nejlepší nápad, odklepneme jeho finální rozpočet a rozepíšeme jej do scénáře. První verzi scénáře si spolu probereme, upravíme (co bude potřeba) a posuneme se k finální verzi scénáře. Po jejím schválení mohou začít přípravy na natáčení.

Varianta dvě: Točíme video o vaší společnosti nebo z výrobním procesu. Tuto kreativu neodstartujeme nikde jinde než přímo u vás na firmě. S foťákem v ruce si projdeme všechna důležitá místa, fakta i detaily. Jen tak může vzniknout scénář, který stoprocentně naplní požadavky, které od videa očekáváte. Před přípravnou natáčení projednáme a schválíme finální rozpočet.

Finální tečku za hotovým scénářem vždy udělá jeden z našich prověřených externích copywriterů nebo copywriterek. A když budete chtít, dostaneme vás i do světa - kvalitní překlad a copy umíme zařídit i pro mezinárodní mutace vašeho videa.

Natáčení

Jak to chodí na place

Jak probíhá natáčení

Perfektní příprava projektu šetří čas a peníze při natáčení. Za kamerou nabíhá čas profesionálů a filmové techniky. Před kamerou vás budget stojí herci, pronájem lokací, kostýmy a rekvizity. Pokud točíme u vás, připočítejte i čas vašich zaměstnanců. A proto důkladná příprava může obsáhnout celou paletu aktivit - obhlídky lokací, konzultace režiséra, kameramana a dalších filmových profesí, výběr a zajištění lokací, casting herců, kostýmové zkoušky, výroba nebo nákup rekvizit, kostýmů a kulis. V neposlední řadě zajištění potřebných povolení, nejčastěji pro letecké práce s drony nebo zábory veřejných prostranství.

Na natáčení vyrážíme personálně a technicky připravení, aby to “na place” bylo efektivní a bez kompromisů na kvalitě. Středně velké produkce dokážeme zajistit vlastní kamerovou, osvětlovací, zvukovou i gripovou technikou. Na speciální požadavky nebo velké natáčení využíváme prověřené rentaly. A abychom nezapomněli - vtipné historky z natáčení máte v ceně!

Postprodukce

Filmová magie od A do Z

Postprodukce

Postprodukce začíná střihem natočeného materiálu. První schvalovací verzi videa opatříme jen tím nejnutnějším, co má být schváleno - titulky, grafikou, animací, efekty, a nahrubo nahraným mluveným slovem, takzvaným voiceoverem. Po odsouhlasení začneme dort zdobit. Kromě dokončovaček výše zmíněných prací probíhají ještě obrazové korekce, barevný grading a nakonec zvukové práce sestávající ze sound designu, finálního voiceoveru a zvukového mixu. Videa umíme podkreslit vlastní komponovanou hudbou nebo využijeme některou z osvědčených hudebních bank.

Jdeme online

Jak zařídíme, aby video viděly miliony lidí

Chcete virál ?

Díky důkladné analýze klientských potřeb a správně zvolené kreativě si video našlo diváky, předalo zamýšlené sdělení a generuje vám zisk. Ještě než to oslavíme, ujistíme se, že je potenciál videa využitý opravdu na maximum. Zkonzultujeme s vámi způsob zveřejnění a sdílení videa, využití výkonnostních nástrojů pro podporu sledovanosti i možnosti seedování videa na komunitních nebo influencerských stránkách.

A když na to přijde, zvládneme pro vás vymyslet i zrealizovat celou kampaň. Nejsme na to sami. Dlouhodobě spolupracujeme s ostřílenými profíky online i offline marketingu, kteří mají naší důvěrů a pomůžou nám (a vám) to rozjet.

Kampaně, které jsme realizovali na klíč :

Jedeme Kostky, klient KOSTKA - kolobka, s.r.o.

Jedu Kostky, klient KOSTKA - kolobka, s.r.o.

Hej-Ty, klient Nesehnutí



Epicture v médiích Co jste udělali dobře nebo špatně vám nejlíp řeknou druzí

V Brně propagují revoluční způsob dopravy. Pěškobus s příručkou

Objevili jsme revoluční způsob dopravy nového tisíciletí, hlásají tvůrci „přelomového“ videa z Brna

Celý článek

Zdeněk Junák si zahraje postavu majitele pojišťovny v akčním seriálu Kaskadéři s.r.o.

„V seriálu hraji postavu majitele pojišťovny. Jmenuje se Skála a je to člověk opravdu tvrdý jako skála.„Postavy záporáků mám rád. Takže jsem si ho zahrál opravdu rád. A navíc s partou mladých a senzačních lidí.

Celý článek

Virály týdne

Brněnské VUT si s virály hrálo už v minulosti a jeho nový počin se opět povedl!

Celý článek

Vlk z VUT

Parádní náborový videjko spáchali studenti z VUT v Brně. Ne že by Brno nebyla ďoura, ale kvůli škole, kde z automatu na kafe padají dolary, by se člověk klidně přidal ke smečce. Mrkejte.

Celý článek

VUT láká nové studenty videem parodujícím Vlka z Wall Street

Vysoké učení technické v Brně spustilo novou náborovou kampaň s názvem Vlk z VUT - Wolf of BUT.

Celý článek

Vlka z Wall Street paroduje klip brněnské fakulty

Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií vytvořila poutavou pozvánku pro zájemce o studium.

Celý článek

Chcete být jako Vlk z Wall Street? Hlaste se na VUT

Promo video konkrétně láká na Fakultu elektrotechniky a komunikačních studií, která pod VUT spadá. Snaží se vtipně představit jednotlivé obory a vůbec všechny výhody studia v Brně

Celý článek

Brněnská fakulta paroduje v náborovém videu film Vlk z Wall Street

Brněnské Vysoké učení technické opět zveřejnilo originální náborové video, které v Česku nemá obdoby

Celý článek

Sexy kočky a přednášky z vířivky: Studenti VUT parodují Vlka z Wall Street!

Vysoké učení technické v Brně má vážně smysl pro humor!

Celý článek

Skandální náborové video na VUT v Brně!

Vysoké učení technické v Brně se snaží nalákat nové studenty na tuto školu poněkud zvláštním způsobem.

Celý článek

Kontakty