Navigace Zavřít Facebook Instagram LinkedIn

Točíme videa, která vás dostanou do světa

Podívejte se, co máme za sebou

Naše práce

Olympia Brno: Galavečer Fashion Limited

Olympia Brno: Galavečer Fashion Limited

Dechberoucí módní show od předních českých návrhářů zachycená naší kamerou!

Olympia
Adoz Grand Opening 2019

Adoz Grand Opening 2019

Slavnostní otevření nového sídla společnosti Adoz, s.r.o.

AquaBabes casting 2017

AquaBabes casting 2017

Nahlédněte s námi do zákulisí castingu AquaBabes 2017!

AquaBabes
Zetor on Techagro

Zetor on Techagro

Byli jsme u představení revoluční designové řady Zetor by Pininfarina na veletrhu Techagro.

ZETOR TRACTORS a. s.
Kaktus polštářová mela

Kaktus polštářová mela

Český mobilní operátor pokořil rekord v polštářové bitvě. S několika TOP českými youtubery jsme byli u toho!

Kaktus
Remax Convention

Remax Convention

Velký den pro všechny české a slovenské realitní makléře.

Remax Česko

Kdo jsme a co umíme

Jsme audiovizuální fullservis v oblasti reklamy, animace a filmové produkce.

Jsme markeťáci a děláme videa, která Vás dostanou do světa. Tvoříme s láskou a na klíč od konceptů, přes scénáře, výběr talentů až po špičkové zpracování. Chcete víc než video? Příběh Vaší značky oživíme novými nápady. Navrhneme kampaň, marketingovou strategii nebo obsah na Vaše sítě. V komerční tvorbě naši tvůrci Luboš Ondráček a Jiří Fabík už roky proměňují nápady v miliony views. Řídíme se pravidlem, že videa musí pracovat za Vás a milujeme ten moment, kdy zjistíte, co všechno Vám jedno video dokáže vyřešit.

Jsme autoři a stojíme za projektem akčního komediálního seriálu Kaskadéři sro. Pro online TV rozjíždíme pilotní sérii skečového pořadu. Točíme krátké internetové virály a potom se bavíme čtením šťavnatých komentářů.

Jsme tady pro vás. Chcete vědět víc o tom, jak tvoříme úspěch? Tak koukněte o kousek níž Jak točíme reklamy nebo se nám rovnou ozvěte.

Jak děláme reklamy krok za krokem

Úvodní konzultace

Bez kvalitní analýzy se nehneme

Jak probíhá úvodní konzultace

Na začátku společně najdeme odpověď na tři základní otázky:

  • 1. Co je cílem videa? Zjistíme, jestli potřebujete reklamu na váš vlajkový produkt, virální spot o nové službě, vysvětlit klientům novou appku, brandové video celé firmy, success story s vašimi klienty nebo hirovací video pro nábor zaměstnanců. Nebo třeba něco úplně jiného. Zeptáme se taky, jestli je Vaším cílem akvizice nových zákazníků, nebo prezentace stávajícím klientům a partnerům. Budeme se v této fázi spolupráce hodně ptát. Zjistíme, jaký typ videa bude pro vás nejvhodnější a taky vám řekneme proč. Nejlépe funguje video, které má jasné sdělení a jeden hlavní cíl. A my ho spolu přivedeme na svět. Uvidíte.
  • 2. Pro koho točíme? Navazuje na první otázku a definuje cílovou skupinu. Děti, teenageři, studenti, pracující, nepracující, babičky a dědečkové. Nejste si jistí, kdo z nich to je? A nejsou to náhodou všichni? Určitě nejsou, to víme jistě. Ale nebojte se, spolu je najdeme.
  • 3. Kam to půjde ? Pobavíme se o tom, jestli má spot běžet v televizi, online na sociálních sítích, v kině, na firemním webu, na kampaňové microsite nebo ve smyčce offline na veletrhu. Každé médium a každý kanál mají svoje pravidla pro kreativu.



Úvodní konzultace

Kreativa

Každé video je unikátní

Jak se dělá kreativa

Na první schůzce jsme od vás získali velké množství informací a díky tomu teď už přesně víme, co a jak. Podívejme se na dvě nejčastější varianty toho, co se může v této fázi dít:

Varianta jedna : Točíme pro vás virální spot, který umí rozesmát, šokovat i dojmout diváky, zničit sociální sítě a oslovit tisíce potenciálních zákazníků. Takové na kontě opravdu máme a jejich kreativu vždy startujeme interní námětovou soutěží mezi vybranými kreativci, aby se nám sešlo co nejvíc zajímavých nápadů. Říká se, že skvělé nápady jsou k nezaplacení, ale vás to bude stát jen drobné skicovné. Společně vybereme ten nejlepší nápad, odklepneme jeho finální rozpočet a rozepíšeme jej do scénáře. První verzi scénáře si spolu probereme, upravíme (co bude potřeba) a posuneme se k finální verzi scénáře. Po jejím schválení mohou začít přípravy na natáčení.

Varianta dvě: Točíme video o vaší společnosti nebo o výrobním procesu. Tuto kreativu neodstartujeme nikde jinde, než přímo u vás na firmě. S foťákem v ruce si projdeme všechna důležitá místa, fakta i detaily. Jen tak může vzniknout scénář, který stoprocentně naplní požadavky, které od videa očekáváte. Před přípravou natáčení projednáme a schválíme finální rozpočet.

Finální tečku za hotovým scénářem vždy udělá jeden z našich prověřených externích copywriterů nebo copywriterek. A když budete chtít, dostaneme vás i do světa - kvalitní překlad a copy umíme zařídit i pro mezinárodní mutace vašeho videa.

Natáčení

Jak to chodí na place

Jak probíhá natáčení

Perfektní příprava projektu šetří čas a peníze při natáčení. Za kamerou nabíhá čas profesionálů a filmové techniky. Před kamerou vás budget stojí herci, pronájem lokací, kostýmy a rekvizity. Pokud točíme u vás, připočítejte i čas vašich zaměstnanců. A proto důkladná příprava může obsáhnout celou paletu aktivit - obhlídky lokací, konzultace režiséra, kameramana a dalších filmových profesí, výběr a zajištění lokací, casting herců, kostýmové zkoušky, výroba nebo nákup rekvizit, kostýmů a kulis. V neposlední řadě zajištění potřebných povolení, nejčastěji pro letecké práce s drony nebo zábory veřejných prostranství.

Na natáčení vyrážíme personálně a technicky připravení, aby to “na place” bylo efektivní a bez kompromisů na kvalitě. Středně velké produkce dokážeme zajistit vlastní kamerovou, osvětlovací, zvukovou i gripovou technikou. Na speciální požadavky nebo velké natáčení využíváme prověřené rentaly. A abychom nezapomněli - vtipné historky z natáčení máte v ceně!

Postprodukce

Filmová magie od A do Z

Postprodukce

Postprodukce začíná střihem natočeného materiálu. První schvalovací verzi videa opatříme jen tím nejnutnějším, co má být schváleno - titulky, grafikou, animací, efekty a nahrubo nahraným mluveným slovem, takzvaným voiceoverem. Po odsouhlasení začneme dort zdobit. Kromě dokončovaček výše zmíněných prací probíhají ještě obrazové korekce, barevný grading a nakonec zvukové práce sestávající ze sound designu, finálního voiceoveru a zvukového mixu. Videa umíme podkreslit vlastní komponovanou hudbou nebo využijeme některou z osvědčených hudebních bank.

Jdeme online

Jak zařídíme, aby video viděly miliony lidí

Chcete virál ?

Díky důkladné analýze klientských potřeb a správně zvolené kreativě si video našlo diváky, předalo zamýšlené sdělení a generuje vám zisk. Ještě než to oslavíme, ujistíme se, že je potenciál videa využitý opravdu na maximum. Zkonzultujeme s vámi způsob zveřejnění a sdílení videa, využití výkonnostních nástrojů pro podporu sledovanosti i možnosti seedování videa na komunitních nebo influencerských stránkách.

A když na to přijde, zvládneme pro vás vymyslet i zrealizovat celou kampaň. Nejsme na to sami. Dlouhodobě spolupracujeme s ostřílenými profíky online i offline marketingu, kteří mají naší důvěru a pomůžou nám (a vám) to rozjet.

Kampaně, které jsme realizovali na klíč :

Jedeme Kostky, klient KOSTKA - kolobka, s.r.o.

Jedu Kostky, klient KOSTKA - kolobka, s.r.o.

Hej-Ty, klient Nesehnutí



Epicture v médiích Co jste udělali dobře nebo špatně, vám nejlíp řeknou druzí

První česká guerilla fashion show

Z Galerie Vaňkovka se vydaly více než tři desítky modelek a modelů na nepřehlédnutelný módní průvod centrem Brna

Celý článek

Brněnské VUT ve své kampani staví poznání proti studijní neúspěšnosti

Hlavní hrdinové náborového videa uchazečům zábavným způsobem vyvrací mýty o studiu na univerzitě. V náborové kampani se Vysoké učení technické v Brně rozhodlo apelovat na středoškoláky, aby z jejich přihlášky na vysokou školu byla informovaná volba.

Celý článek

Virální video propaguje revoluční způsob dopravy. Pěškobus s příručkou

Objevili jsme revoluční způsob dopravy nového tisíciletí, hlásají tvůrci virálního videa, které je součástí velké kampaně propagující udržitelné způsoby dopravy.

Celý článek

Zdeněk Junák si zahraje postavu majitele pojišťovny v akčním seriálu Kaskadéři s.r.o.

„V seriálu hraji postavu majitele pojišťovny. Jmenuje se Skála a je to člověk opravdu tvrdý jako skála.„Postavy záporáků mám rád. Takže jsem si ho zahrál opravdu rád. A navíc s partou mladých a senzačních lidí.

Celý článek

Kontroverzní reklamní spoty lákají k návštěvě památek

Celý článek

Brněnská fakulta paroduje v originálním náborovém videu film Vlk z Wall Street

Brněnské Vysoké učení technické opět zveřejnilo originální náborové video, které v Česku nemá obdoby

Celý článek

Kontakty