
Olympia Brno: Galavečer Fashion Limited
Dechberoucí módní show od předních českých návrhářů zachycená naší kamerou!
OlympiaDechberoucí módní show od předních českých návrhářů zachycená naší kamerou!
OlympiaByli jsme u představení revoluční designové řady Zetor by Pininfarina na veletrhu Techagro.
ZETOR TRACTORS a. s.Český mobilní operátor pokořil rekord v polštářové bitvě. S několika TOP českými youtubery jsme byli u toho!
KaktusJsme audiovizuální fullservis v oblasti reklamy, animace a filmové produkce.
Jsme autoři a stojíme za projektem akčního komediálního seriálu Kaskadéři sro. Pro online TV rozjíždíme pilotní sérii skečového pořadu. Točíme krátké internetové virály a potom se bavíme čtením jejich komentářů na sociálních sítích.
Jsme markeťáci a děláme videa, která Vás s jistotou dostanou do světa. V komerční tvorbě naši režiséři Luboš Ondráček a Jiří Fabík už roky proměňují nápady v miliony views a stojí i za několika mediálně známými virály (více v sekce "napsali o nás"). Řídíme se pravidlem, že video se dělá proto, aby pracovalo za Vás a milujeme ten moment, kdy zjistíte, co všechno za Vás jedno video dokáže vyřešit.
Jsme tady pro vás. Chcete vědět víc o tom, jak se točí reklamy? Tak čtěte dál nebo se nám rovnou ozvěte.
Bez kvalitní analýzy se nehneme
Na začátku společně najdeme odpověď na tři základní otázky:
Každé video je unikátní
Na první schůzce jsme od vás získali velké množství informací a díky tomu teď už přesně víme, co a jak. Podívejme se na dvě nejčastější varianty toho, co se může v této fázi dít:
Varianta jedna : Točíme pro vás virální spot, který umí rozesmát, šokovat i dojmout diváky, zničit sociální sítě a oslovit tisíce potenciálních zákazníků. Takové na kontě opravdu máme a jejich kreativu vždy startujeme interní námětovou soutěží mezi vybranými kreativci, aby se nám sešlo co nejvíc zajímavých nápadů. Říká se, že skvělé nápady jsou k nezaplacení, ale vás to bude stát jen drobné skicovné. Společně vybereme ten nejlepší nápad, odklepneme jeho finální rozpočet a rozepíšeme jej do scénáře. První verzi scénáře si spolu probereme, upravíme (co bude potřeba) a posuneme se k finální verzi scénáře. Po jejím schválení mohou začít přípravy na natáčení.
Varianta dvě: Točíme video o vaší společnosti nebo o výrobním procesu. Tuto kreativu neodstartujeme nikde jinde, než přímo u vás na firmě. S foťákem v ruce si projdeme všechna důležitá místa, fakta i detaily. Jen tak může vzniknout scénář, který stoprocentně naplní požadavky, které od videa očekáváte. Před přípravou natáčení projednáme a schválíme finální rozpočet.
Finální tečku za hotovým scénářem vždy udělá jeden z našich prověřených externích copywriterů nebo copywriterek. A když budete chtít, dostaneme vás i do světa - kvalitní překlad a copy umíme zařídit i pro mezinárodní mutace vašeho videa.
Jak to chodí na place
Perfektní příprava projektu šetří čas a peníze při natáčení. Za kamerou nabíhá čas profesionálů a filmové techniky. Před kamerou vás budget stojí herci, pronájem lokací, kostýmy a rekvizity. Pokud točíme u vás, připočítejte i čas vašich zaměstnanců. A proto důkladná příprava může obsáhnout celou paletu aktivit - obhlídky lokací, konzultace režiséra, kameramana a dalších filmových profesí, výběr a zajištění lokací, casting herců, kostýmové zkoušky, výroba nebo nákup rekvizit, kostýmů a kulis. V neposlední řadě zajištění potřebných povolení, nejčastěji pro letecké práce s drony nebo zábory veřejných prostranství.
Na natáčení vyrážíme personálně a technicky připravení, aby to “na place” bylo efektivní a bez kompromisů na kvalitě. Středně velké produkce dokážeme zajistit vlastní kamerovou, osvětlovací, zvukovou i gripovou technikou. Na speciální požadavky nebo velké natáčení využíváme prověřené rentaly. A abychom nezapomněli - vtipné historky z natáčení máte v ceně!
Filmová magie od A do Z
Postprodukce začíná střihem natočeného materiálu. První schvalovací verzi videa opatříme jen tím nejnutnějším, co má být schváleno - titulky, grafikou, animací, efekty a nahrubo nahraným mluveným slovem, takzvaným voiceoverem. Po odsouhlasení začneme dort zdobit. Kromě dokončovaček výše zmíněných prací probíhají ještě obrazové korekce, barevný grading a nakonec zvukové práce sestávající ze sound designu, finálního voiceoveru a zvukového mixu. Videa umíme podkreslit vlastní komponovanou hudbou nebo využijeme některou z osvědčených hudebních bank.
Jak zařídíme, aby video viděly miliony lidí
Díky důkladné analýze klientských potřeb a správně zvolené kreativě si video našlo diváky, předalo zamýšlené sdělení a generuje vám zisk. Ještě než to oslavíme, ujistíme se, že je potenciál videa využitý opravdu na maximum. Zkonzultujeme s vámi způsob zveřejnění a sdílení videa, využití výkonnostních nástrojů pro podporu sledovanosti i možnosti seedování videa na komunitních nebo influencerských stránkách.
A když na to přijde, zvládneme pro vás vymyslet i zrealizovat celou kampaň. Nejsme na to sami. Dlouhodobě spolupracujeme s ostřílenými profíky online i offline marketingu, kteří mají naší důvěru a pomůžou nám (a vám) to rozjet.
Kampaně, které jsme realizovali na klíč :
Jedeme Kostky, klient KOSTKA - kolobka, s.r.o.
Jedu Kostky, klient KOSTKA - kolobka, s.r.o.
Hej-Ty, klient Nesehnutí
Objevili jsme revoluční způsob dopravy nového tisíciletí, hlásají tvůrci „přelomového“ videa z Brna
„V seriálu hraji postavu majitele pojišťovny. Jmenuje se Skála a je to člověk opravdu tvrdý jako skála.„Postavy záporáků mám rád. Takže jsem si ho zahrál opravdu rád. A navíc s partou mladých a senzačních lidí.
Brněnské VUT si s virály hrálo už v minulosti a jeho nový počin se opět povedl!
Parádní náborový videjko spáchali studenti z VUT v Brně. Ne že by Brno nebyla ďoura, ale kvůli škole, kde z automatu na kafe padají dolary, by se člověk klidně přidal ke smečce. Mrkejte.
Vysoké učení technické v Brně spustilo novou náborovou kampaň s názvem Vlk z VUT - Wolf of BUT.
Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií vytvořila poutavou pozvánku pro zájemce o studium.
Promo video konkrétně láká na Fakultu elektrotechniky a komunikačních studií, která pod VUT spadá. Snaží se vtipně představit jednotlivé obory a vůbec všechny výhody studia v Brně
Brněnské Vysoké učení technické opět zveřejnilo originální náborové video, které v Česku nemá obdoby
Vysoké učení technické v Brně má vážně smysl pro humor!
Vysoké učení technické v Brně se snaží nalákat nové studenty na tuto školu poněkud zvláštním způsobem.
kreativní producent, executive, kamera
režie, VFX & SFX artist
produkce
scénáře, texty, copy